Re: iwill a moze cos lepszego

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 19:50:37 MET

Ariuszn wrote:

> Ale wracajac do dwojej podpowiedzi chetnie wysle zapytanie ofertowe tylko do
> kogo? - ta grupe przeglada kilkaset osob na minute a nik nie dal mi namiaru
> na dobry sklep czy firme sprzedajaca dobry sprzet miejwiecej odpowiadajacy
> moim wymaganiom.
>
> PS. Firam z ktora zaczalem rozmowy poprawila sie juz mamy dobry kontakt i
> dochodzimy do sedna narazie moge polecic http://www.iwacom.pl/, a co bedzie
> zobaczymy

Sprobuj moze tutaj:

http://online.bestcom.com.pl/produkty?CMD=DOC&id=42201

do dwoch pierwszych komputerow sie nada, maja 4 rodzaje tych platform
MSI. Ewentualnie: DELL OptiPlexTM SX280,
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx?c=pl&id=optix&l=pl&s=bsd

Natomiast do stacji graficznej to juz takie malenstwo sie nie nada. Moze
z serii DELL precision. Pisze akurat o dell'u bo maja ZTCW solidny
serwis, 3-letnia gwarancje w standardzie, a za doplata dluzsza.

WL