Opti16 - sterownik

Autor: Idk <idek___at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 11:44:49 MET

Witam.

Jak w temacie, dostałem zabytek, karte dżwiękową z chipsetem Opti16 nie znam
dokładnej nazwy modelu. Jest jeszcze pod ISA. Problem w tym że nie mam do
niej sterowniuków a goglowanie nie daje porządanych rezultatów bo strony
typu www.driverguide.com mnie tylko zwodza zamiast dac możliwość po
rejestracji itp ściągniecia sterowników. Mam pytanie czy ktoś ma może
jeszcze coś takiego i mógłbym podzielić się sterownikami, ewentualnie wie
gdzie bezproblemowo można dostać takowy sterownik w necie. Poszukuję
sterownika pod win98 lub win98SE jeśli jest roznica w tych wersjach.

Z góry dziękuę za odpowiedź.

Pozdrawiam.