Re: Opti16 - sterownik

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:00:39 MET

Idk napisał:

> dostałem zabytek, karte dźwiękową z chipsetem Opti16 [...]
> nie mam do niej sterowniuków

OPTi nigdy nie produkowało kart, a jedynie chipsety do tych kart.
Najlepiej, jeśli zobaczysz, czy na odwrocie karty nie ma naklejki
z dokładną nazwą tej karty (i producenta). Przykładowo ja mam kilka
kart z chipsetem OPTi 82C931, a ich producentem była firma BTC
(nazwa modelu: BTC 1817DWS).

Jeśli nie masz naklejki, spisz dokładną nazwę chipsetu, wejdź tutaj:
http://www.opti-inc.com/my_html/part_mm.html
i sprawdzaj po kolei wszystkich producentów, którzy produkowali
karty na bazie tych układów. Potem ściągaj stery i testuj. Coś musi
zadziałać.

A stery do mojej karty wrzuciłem tutaj:
http://sniper10000.republika.pl/Sterowniki/Opti%20931%20Audio.zip
Możesz spróbować.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)