Re: Opti16 - sterownik

Autor: Maly <maly_at_neverland.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 11:53:07 MET

> Witam.
>
> Jak w temacie, dostałem zabytek, karte dżwiękową z chipsetem Opti16 nie
> znam
> dokładnej nazwy modelu. Jest jeszcze pod ISA. Problem w tym że nie mam do
> niej sterowniuków a goglowanie nie daje porządanych rezultatów bo strony
> typu www.driverguide.com mnie tylko zwodza zamiast dac możliwość po
> rejestracji itp ściągniecia sterowników. Mam pytanie czy ktoś ma może
> jeszcze coś takiego i mógłbym podzielić się sterownikami, ewentualnie wie
> gdzie bezproblemowo można dostać takowy sterownik w necie. Poszukuję
> [...]

Kiedyś miałem taką kartę i szczerze mówiąc odradzam ci się bawić z nią,
miałem jakieś sterowniki do niej (dał mi je gość od którego ją kupiłem), ale
wymagały one kombinacji alpejskich by to działało, tzn, instalacja dosa !!,
potem te drivery, potem winda (wtedy to była 95 lub 98), inaczej nie
działało nic. Może jeszcze o czymś zapomniałem ale wiem że szkoda czasu. Kup
sobie lepiej jakąś tanią używaną, nowszą kartę na pci.

Pozdrawiam