Re: gwarancja na pamiec

Autor: <karolgt_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:45:39 MET

> Ostatnio spotkałem się z podobnym przypadkiem. Dotyczył on wadliwej
> karty graficznej i także już nieistniejącego sklepu. Rozwiązanie
> problemu jest bardzo proste. Właściciel zepsutej karty udał się do
> hurtowni w której zaopatrywał się sklep

niestety nie wiem z jakiej hurtowni zaopatrywal sie sklep

lub w razie gdy jest to sieć
> handlowa można udać się do innego sklepu firmowego (ma ona obowiązek
> do wymiany lub naprawy sprzętu),

inny sklep firmowy po prostu nie istenieje (szukalem w calej Polsce)

 ewentualnie gdy nie zna się punktu
> zaopatrzenia sklepu można udać się do producenta sprzętu.

firma to elixir i tyle wiem. goglowalem troche i nie znalazlem zadnego
przedstawicielstwa w Polsce. Podejde moze jutro do znajomego sklepu i
zapytam sie skad oni biore pamieci tej firmy.

Pozdrawiam
KarolGT