Re: gwarancja na pamiec

Autor: Jasiu <jasium19_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:24:45 MET

karolgt dnia 29 listopada 2004 (23:05:26) nudził się i napisał:

> witam

> mam pamiec DDR 400 MHz firmy Eliksir. Kupilem ja w Krakowie, w sklepie
> ktory jak sie okazalo pare tygodni temu zniknal i nikt nie wie co sie z
> nim stalo. Pamiec mi padla, tak wiec pozostala mi spalona pamiec i karta
> gwarancyjna wystawiona przez ten sklep.

> Czy jest jakas szansa na reklamacje tej pamieci? jesli tak to w jaki
> sposob?

Ostatnio spotkałem się z podobnym przypadkiem. Dotyczył on wadliwej
karty graficznej i także już nieistniejącego sklepu. Rozwiązanie
problemu jest bardzo proste. Właściciel zepsutej karty udał się do
hurtowni w której zaopatrywał się sklep lub w razie gdy jest to sieć
handlowa można udać się do innego sklepu firmowego (ma ona obowiązek
do wymiany lub naprawy sprzętu), ewentualnie gdy nie zna się punktu
zaopatrzenia sklepu można udać się do producenta sprzętu. W niektórych
przypadkach w umowie kupna zapisane jest, że reklamacja może odbyć
się tylko u producenta.

> Z gory dziekuje.
nie ma za co

--