Re: gwarancja na pamiec

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 07:43:24 MET
Message-ID: <coh4ua$mcp$4@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik karolgt@gazeta.pl napisał:

>>Ostatnio spotkałem się z podobnym przypadkiem. Dotyczył on wadliwej
>>karty graficznej i także już nieistniejącego sklepu. Rozwiązanie
>>problemu jest bardzo proste. Właściciel zepsutej karty udał się do
>>hurtowni w której zaopatrywał się sklep
>
>
> niestety nie wiem z jakiej hurtowni zaopatrywal sie sklep

A na pamięci nie ma stickera jakiegos z hurtowni ???

Marcin Szczygielski
marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl
<--->
Received on Tue Nov 30 07:45:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 30 Nov 2004 - 07:51:29 MET