Re: S-Video z laptopa do TV - czy tak podlacze?

Autor: MarekP <mpojcdwa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:27:11 MET

Użytkownik "Demostenes" <demostenes.1_spam_@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:coftbm$eil$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Pieter" <pieter103@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Niekoniecznie

Dokladnie tak. 2 to nr portu, kwadracik ze strzalka to symbol VID in/out

Nie spotkalem sie. Wszystkie kable SV z jakimi mialem do czynienia
przenosily tylko sygnal wizji

Osobiscie uzywam kabla Euro/SV+jack stereo.
Tak na marginesie, w moim laptopie gniazdo SV ma tez 7 stykow ale 4 z nich
to SVid a 3 to zwykle Vid. Podobnie w mojej karcie Video z VIVO.
Pozdrawiam
MarekP