Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:24:49 MET

[B7] Yarii wrote:
> - FDD wywalil - to przeżytek bierzesz nagrywarkę

a dajmy na to - przyjdzie do ciebie matka/dziewczyna/zona i powie - wiesz
co - napisalam w pracy taki dokument - wez mi to wydrukuj. I da ci
dyskietke - i co powiesz - sorry nie mam FDD ? - przeciez to smieszne. FDD
moze i jest przezytkiem, co nie zmienia faktu ze to nadal podstawowy system
pracy w wielu biurach. FDD musi byc - co to za komp bez FDD ?

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]