Re: Nagrywarka DVD z Dual Layer oraz Mount Rainier

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:08:47 MET

Adam Wozniak napisał(a):

> Z tego co wiem Mount Rainier nie jest realizowane przez oprogramowanie
> tylko przez napęd (a dokładnie firmware napędu).

Ale trzeba mieć do tego program-sterownik np. "InCD". Bez niego nie
odczytasz ani nie nagrasz płyty w systemie MRainier.

> Tu:
> http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=4247174413&a=16
>
> napisane jest, że ta nagrywarka NIE wspiera Mount Rainier.

No tak. Strzeliłem ostatni najnowszy model LG ufając, że będzie miał MR.
Pozostaje więc już tylko stareńki GSA-4040B
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=3219192613
Jak widać LG przestał wspierać Mount Rainier w swoich dalszych modelach,
bo do tego trzeba mieć najczęściej płatne oprogramowanie obsługujące tą
funkcję. Mając płytę DVD-RAM nie potrzeba niczego. Wkłada się i
obsługuje jak zwykłą dyskietkę i nawet jest korekcja z omijaniem
błędnych sektorów w razie porysowania płyty. W Media-Markt widziałem
płyty DVD-RAM Verbatim za 25zł. Cena dwa razy większa niż za RW, ale
takie płyty są niezniszczalne.