Re: Nagrywarka DVD z Dual Layer oraz Mount Rainier

Autor: Adam Wozniak <adamPODKRESLENIEwozniak_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 18:37:22 MET

Czesc

archie wrote:

> Bo DVD-RAM to jest rzeczywista obsługa płyty tak łatwa jak dyskietki, a
> nie jakieś tam programowe mount rainier.

Z tego co wiem Mount Rainier nie jest realizowane przez oprogramowanie
tylko przez napęd (a dokładnie firmware napędu).

> GSA-4160B

Hmmm...

Tu:
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=4247174413&a=16

napisane jest, że ta nagrywarka NIE wspiera Mount Rainier.

W oficjalnym opisie:
http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050204&categoryId=050204&parentId=0502&modelCodeDisplay=GSA-4160B&model=Select+a+model#

... też nie widzę informacji o wsparciu Mount Rainier.

pozdro,
Adam