UPS firmy TRUST

Autor: Borys Power <borsft_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:39:29 MET

Witam!

Rozgladam sie za UPSem... jakims niedrogim 800 VA. Trafilem na cos
takiego:

http://1klik.pl/sklep/Zasilacz_awaryjny_TRUST_800_Energy_Protector_13987
/p224062/

Czy to jest dobry wybor? (jesli chodzi o cene, to chyba bardzo dobry
;)) Pytajac sie w sklepach slyszalem odpowiedz, ze TRUSTy nie maja
jakiegos certyfikatu (i proponowali drozsze UPSy), lub "Czy chce Pan
zeby sie Panu dom spalil?"... hmmm... no nie chcem :)

Czy ktos wie cos o tych UPSach? Juz bylem przekonany do kupienia tego
modelu, ale ten koles ze sklepu mnie troche "zgasil"...

Pozdrawiam!

--
Borys Power
                     "Mój komputer przedłużeniem mojej męskości"