Re: UPS firmy TRUST

Autor: Grzegorz Mazur <news2_at_gregu.cjb.ihateunwantedmail.net>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:34:13 MET

http://1klik.pl/sklep/Zasilacz_awaryjny_TRUST_800_Energy_Protector_13987
> /p224062/
>
> Czy to jest dobry wybor? (jesli chodzi o cene, to chyba bardzo dobry
> ;)) Pytajac sie w sklepach slyszalem odpowiedz, ze TRUSTy nie maja
> jakiegos certyfikatu (i proponowali drozsze UPSy), lub "Czy chce Pan
> zeby sie Panu dom spalil?"... hmmm... no nie chcem :)
>
> Czy ktos wie cos o tych UPSach? Juz bylem przekonany do kupienia tego
> modelu, ale ten koles ze sklepu mnie troche "zgasil"...

Generalnie firma Trust jest raczej godna zaufania. Nie robią sprzętu
wysokiej klasy, a raczej low-endowe, markowe produkty. Gama produktów
też spora. Poza tym przekonuje mnie trochę ten tekst:

20.000 Euro warranty on connected equipment (Check conditions for
details)

Oczywiście zależy od tych "conditions", ale skoro tak się chwalą, to
raczej jest OK.

Powtórzę - nie bałbym się kupić UPSa Trusta...

G.

--
"Jesteś takim kretynem że taboret by z tobą w szachy wygrał."