Re: Jaki dysk 160 GB

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 12:49:08 MET

> Mam od 2 miechow Seagate'a 160 GB (ten model z 8 MB cache) i z cala
> pewnoscia stwierdzam, ze jest cichy.
ja mam ponad rok Seagate i WD 120 GB i stwierdzam ze WD sa o wiele cichsze.
Kumpel ma Seagate i WD 160 okolo miesiac i tez bez watpienia stwierdzil ze
WD jest cichszy. Charakterystyczne Skrobanie Seagate slysze w drugim pokoju
:-)

>Zreszta cale zycie pracuje na
> Seagate'ach i zawsze ich glosnosc pracy mi odpowiadala.
NIe uzywales innych dysków wiec skad porównanie ?
Maxtorki tez sa ciche ale osobiscie ich nie uzywalem wiec sie nie
wypowiadam. Wiem ze Maxtory 40 GB byly super ciche jak na tamte czasy.

Co do temperatury to mam 5 wentylatorów w kompie i nie ma mowy o
przegrzewaniu sie dysków. Skladam kase na Water C. :-)