Re: Jaki dysk 160 GB

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 12:25:10 MET

Shooter nabazgral(a):
> Mam zamiar kupic dysk 160 GB - chce cos cichego wiec pytanie czy Seagate
> jest tak samo cichy jak kilka lat temu ? :)

Mam od 2 miechow Seagate'a 160 GB (ten model z 8 MB cache) i z cala
pewnoscia stwierdzam, ze jest cichy. Zreszta cale zycie pracuje na
Seagate'ach i zawsze ich glosnosc pracy mi odpowiadala. Co natomiast
powinienes wiedziec: dysk ten potwornie sie grzeje (i to chyba nie tylko
ten, bo wiara mowi, ze inne pojemnosci tez chodza jak zelazko) i jesli
chcialbys (dla swietego spokoju) nie przejmowac sie temperatura to proponuje
zainstalowac wentyl kolo dysku (i tym samym ciutka hasalu wiecej :P). Ja
temat olalem i chodzi na razie dobrze (Everest pokazuje ok. 35 C, ale
dotykajac spodu sie mozna sparzyc). Nie testowalem osobiscie, ale jesli
chcesz miec cichutki, wydajny i niegrzejacy sie dysk to polecane sa nowe
Samsungi, ktorych jakosc ponoc w ostatnich latach ulegla diametralnej
poprawie.