VT800 + SEMPRON 3100+

Autor: arti <akpinist2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 11:02:19 MET

Witam.

Mam jeszcze jedno pytanie, moze ktos z Was mial podobne objawy.
Zlozylem zestawik na plycie Gigabyte GA-VT800 VT800 i procesorze SEMPRON
3100+, czyli na sokecie 754.
Po podaniu napiecia kreci sie wiatrak na procesorze i w zasilaczu i na tym
koniec. Dyski nie gadaj, nie idze sygnal na grafike - zima :-((.
Zrobilem test na innym zasilaczu i to samo, zmienilem pamiec i tasmy do dyku
i to samo :-((, wyjalem plyte z obudowy zeby wykluczyc ewentualne zwarcia i
to samo.
Z ciekawosci wyjalem ze swojego starego kompa (Epox 8KRA2I, Athlon XP 1800)
procesor i uruchomilem go, objaw byl identyczny jak w zlozonym zestawie.
Czyli albo walniety procesor, albo jakis problem na plycie. Nie mam
mozliwosci sprawdzenia niestety procesora ani plyty gdzie indziej, wszyscy
moi znajomi maja SOCKET'y A.
Potrzymalem troszke uruchomiony ten zestawik (okolo 5 minut) i po wylaczeniu
sprawdzilem temperature procka (recznie), byl zimy.
Macie jakies pomysly w czym moze lezec problem?
Nie wiem co mam reklamowac procka czy plyte, a moze o czyms nie wiem?
Z gory dziekuje za podpowiedzi i odpowiedzi.

Arti.