Re: Wymiana hdd w starszym notebooku?

Autor: MRM <mariusz_at_tpc-NIE-SPAMUJ.com.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 03:40:28 MET

Sun, 28 Nov 2004 14:16:53 +0100, na pl.comp.pecet, devil napisał(a):

> Witam
> Mam już dość leciwego notebooka Toshiba Satellite Pro 4200 Series, w
> którym jest dość mały twardziel. Zastanawim się nad wymianą tego dysku
> na jakiś większy, ale nie mam z tym żadnego doświadczenia, bo nigdy nie
> wymieniałem hdd'ka w laptopie. W związku z tym mam klika pytań. Jaki
> dysk max będę mógł tam włożyć. Czy uda mi się wsadzić coś większego niż
> 40 gb? A może nawet 40 gb mi nie obsłuży? Jak wygląda sama wymiana? Od
> której strony się dostać do niego? Od klawiatury czy gdzieś z tyłu? Bo
> nie chce niepotrzebnie rozbierać całego kompa.

1. Szukaj od strony modemu, za klapka z gniazdem telefonicznym jest HDD.
Dostep latwy i przyjemny, w przeciwienstwie do napedu optycznego.
Wlasnie wymieniam naped i sa z tym niezle problemy (mam notebooka model
4290).
2. Do swojego wsadzilem Seagate 20 GB 5400 rpm 2 MB cache, dziala bez
problemu (ciszej i nieporownywalnie ciszej niz stary dysk), podobno 40 GB
tez OK.
3. Moze byc koniecznosc aktualizacji BIOSu, szukaj informacji o wersji na
stronach Toshiby.

Pzdr,
Mariusz