Voice Modem - LIPA ?

Autor: Tomasz Bednarz <tb(usunTO)_at_internet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 03:08:48 MET

Mam modem
Zoltrix 56K V.90/K56 Flex PCI PnP Spirit with Voice Mail & Speaker Phone
modem oparty jest na Hipsecie Rockwell 11235-14
a w systemie zainstalowany jest jako Rockwell HCf SpeakerPhone PCI Modem

Modem dziala bez problemow - fax tez
Problem (ktory juz wczesniej sygnalizowalem) dotyczy mozliwosci
prowadzenia/nagrywania rozmow
poprzez modem

Nie udaje mi sie uzyskac sygnalu rozmowy i wprowadzic sygnalu z mikrofonu po
zainicjowaniu modemu
w np ModemSpy lub w programie Telefon z Win98
Po prostu po wybraniu numeru modem nie reaguje na sygnal z mikrofonu i w
glosniczkach nic nie slysze

Probowalem juz na wiele sposobow

W samym modemie mam kilka zworek i dwa zlacza 4 pinowe IN i OUT na plytce
modemu
Przestawianie tego na wszystkie posoby i podlaczanie mirofonu do jackow MIC
i SPEAKER
jak rowniez podlaczanie modemu z karta muzyczna za pomoca zlaczy IN i OUT na
plytce nic nie dalo ......
Efekt zawsze ten sam ......

Wiec jak to jest z tymi modemami?! Moze kolega Marek polecajacy komus Modem
Spy bylby
tak dobry i opisal jak to u niego dziala - przez co prowadzi nagrywana
rozmowe? Przez sluchawke?
Jaki ma modem i jak skonfigurowany?

Dla mnie np niezrozumiale sa np tryby pracy modemu ustawiane na zworkach za
instrukcja:

CON1 Audio Out: Conect to the Sound cards CD-ROM audio input (co to za
sygnal ten out? co zawiera?)
CON2 Audio In: Conect to the CD-ROM audio output (a ten In to bedzie
podawany na linie w czasie rozmowy?)

JP2 Short to enable the internal speaker (Default) Open to disable the
internal speaker. (to opisywanej sytuacji CHYBA nie dotyczy - bo co za
roznica czy speaker dziala czy nie?)
JP3 Short if connecting speakers to the speaker jack (Default)Open if
connecting a headset to the speaker jack. (co to znaczy ze moge speakers lub
headset podlaczyc do speaker jack?)
JP4 Short pins 1-2 for line out level to be sent to the speaker sent
Short pins 2-3 for speaker out level to be sent to the speaker sent
(Default)

I dalej zalecane ustawienia tez sa dla nie niezrozumiale

Tu jest manual do mojego modemu:
http://tb.silesianet.pl/Rozne/modem/FMHCF56I.pdf
Modem wyglada tak: http://www.zoltrix.com/support_html/modem/HCF56I.HTM (pcb
version 2)