Wymiana hdd w starszym notebooku?

Autor: devil <devil_24_at_gazetabezspamu.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:16:53 MET

Witam
Mam już dość leciwego notebooka Toshiba Satellite Pro 4200 Series, w
którym jest dość mały twardziel. Zastanawim się nad wymianą tego dysku
na jakiś większy, ale nie mam z tym żadnego doświadczenia, bo nigdy nie
wymieniałem hdd'ka w laptopie. W związku z tym mam klika pytań. Jaki
dysk max będę mógł tam włożyć. Czy uda mi się wsadzić coś większego niż
40 gb? A może nawet 40 gb mi nie obsłuży? Jak wygląda sama wymiana? Od
której strony się dostać do niego? Od klawiatury czy gdzieś z tyłu? Bo
nie chce niepotrzebnie rozbierać całego kompa.