Re: Problem z Radeonem 9550 Gigabyte

Autor: Cz3zt3r <kraft_at_wikings.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 16:00:01 MET

> Sprzedałem kumplowi R9500Pro. U mnie chodził "jak złoto". 0 problemów.
> U niego jest dokładnie tak jak u Ciebie. Co jakiś czas sterownik restartuje
> kartę. Tyle że on ma zasilacz Fell 300W ;-D A takie rzeczy dzieją się
> właśnie gdy karta nie dostaje odpowiedniej ilości prądu. Może to być też
> wina płyty głównej.

Czesc mam wlasnie taka sama karte i rowniez zasilacz Feel-a 300.Problem
tkwi w tym ze gry dosc czesto sie zawieszaja np NFS2 wyglada na max
detalach jak bym go odpalil na 486 sama pixeloza hmm co wiecej Call of
Duty rowniez sie zawiesa jedynka jak i dwojka wogole sporo gier sie
sypie.Chce wymienic zasilacz na 400 albo 450 W jak sadzisz czy to by
akurat pomoglo ?

a plyte glowna mam Soltek SL-75FRN2-RL znajdziesz na www.gral.pl