Re: Problem z Radeonem 9550 Gigabyte

Autor: Matrix <matrix_at_tajemnica.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 16:38:08 MET

Cz3zt3r napisał(a):

> Czesc mam wlasnie taka sama karte i rowniez zasilacz Feel-a 300.Problem
> tkwi w tym ze gry dosc czesto sie zawieszaja np NFS2 wyglada na max
> detalach jak bym go odpalil na 486 sama pixeloza hmm co wiecej Call of
> Duty rowniez sie zawiesa jedynka jak i dwojka wogole sporo gier sie
> sypie.Chce wymienic zasilacz na 400 albo 450 W jak sadzisz czy to by
> akurat pomoglo ?

hmmmm nie wiem czy wam to poprawi humor ale ja mam zwyklego codegena
350W i wszystko spoko dziala tzn. Radeon 9550 Athlon Xp 2000+
(palomino 70W) 256 DDR Seagate Barracuda 60GB nagrywarka SW248F
samsunga, CD-ROM samsunga, DVD-ROM Pioneer a i stacja dyskietek i
karta dzwiekowa Avacs'a

--
Pozdrawiam
Matrix