Re: Problem z Radeonem 9550 Gigabyte

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 15:33:06 MET

Kaktusak <rob@piast.trzepak.net> napisał(a):

> Sprawilem sobie w/w karte w miejsce GF4200 prolinka

Zamieniłeś siekierkę na kijek ;-P

> [..]
> Wyskoczylo mi jeszcze z 3 razy wczesniej ze padl jakis uklad sterowania
> karty i cos go tam przywrocilo - jak ogladalem catalysty to mozna tam bylo
> go wlaczyc lub wylaczyc(obraz zamieral na kilka sekund i znowu ruszal)
> Teraz nadaje spowrotem z GF (jeszcze go nie sprzedalem) a radeon lezy na
> polce ale nie o to w zakupie chodzilo

Sprzedałem kumplowi R9500Pro. U mnie chodził "jak złoto". 0 problemów.
U niego jest dokładnie tak jak u Ciebie. Co jakiś czas sterownik restartuje
kartę. Tyle że on ma zasilacz Fell 300W ;-D A takie rzeczy dzieją się
właśnie gdy karta nie dostaje odpowiedniej ilości prądu. Może to być też
wina płyty głównej.

Enlight to dobra firma, ale może nadgryzł go już trochę ząb czasu.
Sprawdź z innym zasilaczem (Firmowe 350W) i ew. w innym komputerze.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+