Problem z Radeonem 9550 Gigabyte

Autor: Kaktusak <rob_at_piast.trzepak.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 14:37:40 MET

Witam
Sprawilem sobie w/w karte w miejsce GF4200 prolinka i niestety dzis w
trakcie pracy na windowsie nagle znikl mi obraz - lcd pisze ze brak
sygnalu, komputer pracowal dalej
Chwile pozniej wlaczylem film, patrze a tu znowu znika obraz na lcd,
tymczasem na tv obraz byl dalej, przelaczylem sie na pulpit na tv,
komputer dalej pracowal tylko brak sygnalu na lcd:(
Pisze to bo myslalem ze moze to wina zasilacza - enlight 250W, jednak
poodlaczalem co moglem w komputerze i zostal tylko duron 1200, 3 sdramy,
jeden dysk i jedna nagrywarkam, sb live i sieciowka, Radeon 9550 (jeszcze
nie podkrecony!) nie ma znowu chyba jakiegos szczegolnie duzego w stosunku
go G4200Ti poboru pradu?
Windowsa nie przeinstalowywalem po gf, po prostu odinstalowalem sterowniki
i uruchomilem driver cleanera
Czy karta moze byc uszkodzona?(uklad odpowiadajacy za polaczenie z
monitorem?)
Wyskoczylo mi jeszcze z 3 razy wczesniej ze padl jakis uklad sterowania
karty i cos go tam przywrocilo - jak ogladalem catalysty to mozna tam bylo
go wlaczyc lub wylaczyc(obraz zamieral na kilka sekund i znowu ruszal)
Teraz nadaje spowrotem z GF (jeszcze go nie sprzedalem) a radeon lezy na
polce ale nie o to w zakupie chodzilo
pozdrawiam
RK