Dźwięk 5.1 na zintegorwnej dźwiękówce - problem...

Autor: Jack <jack.com_at_pf.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 10:36:22 MET

Witam

Problem jest chyba dość szeroki, lecz nie widziałem w innych wątkach by
padła odpowiedź jak to rozwiązać.
Otóż jest karta zintegrowana w płycie Realtek ALC 650. Głośniki sa
prawidłowo podłączone. W Mixerze jest wybrany zestaw głośnikowy 5.1 w teście
słychac że grają poszczególne głośniki. Niestety w winampie i filmach xvid
czy divx dźwięk jest tylko na dwóch głośnikach i subwooferze. Mam płyte na
N-froce2 i standarodowo używam lepszych sterowników n-vidi dźwiękowych.
Jednak na oryginalnych sterach Realteka jest tak samo.
Już sobie włosy z głowy rwę bo nie wim jak to uruchomić. Wcześniej miałem SB
live 5.1 i grały wszystkie głośniki.
Licze na Wasze wparcie..

pozdrawiam
     Jack.