Re: D¼wiêk 5.1 na zintegorwnej d¼wiêkówce - problem...

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 11:21:11 MET

Dnia Sun, 28 Nov 2004 10:36:22 +0100, Jack naskroba³(a):

> Witam
>
> Problem jest chyba do¶æ szeroki, lecz nie widzia³em w innych w±tkach by
> pad³a odpowied¼ jak to rozwi±zaæ.
> Otó¿ jest karta zintegrowana w p³ycie Realtek ALC 650. G³o¶niki sa
> prawid³owo pod³±czone. W Mixerze jest wybrany zestaw g³o¶nikowy 5.1 w te¶cie
> s³ychac ¿e graj± poszczególne g³o¶niki. Niestety w winampie i filmach xvid
> czy divx d¼wiêk jest tylko na dwóch g³o¶nikach i subwooferze. Mam p³yte na
> N-froce2 i standarodowo u¿ywam lepszych sterowników n-vidi d¼wiêkowych.
> Jednak na oryginalnych sterach Realteka jest tak samo.
> [...]

Akutat mam epoxa 8rda+ podpiêtego do kina domowego optycznie i poza
ustawieniem <digital output> na sterach to nic nie musze robiæ.
Przy dzwiêku directsound w locie koduje na ac3 i idze na 6 g³o¶ników (czyli
gry,winapm itd) a przy p³ytach dvd jest prze¼roczysty i nie czepia siê
d¼wiêku.
Nie wiem czy puszczasz dzwiêk analogiem czy cyfrowo ale je¿eli test ci
przechodzi to chyba tylko musisz pogrzebaæ w opcjach programów - dla fimów
DVD przy cyfrowym podpiêciu ustawiasz tylko "use SPDIF" przy analogu "6
speaker".
Byæ mo¿e masz za³adowane jakie¶ filtry do divx i musisz tam odpowiednie
opcje wybraæ.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org