Re: Bootowanie z USB ? (Nie CDROM)

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 10:43:19 MET

MarekCO wrote:

> Od tego to zaczalem.
> W wynikach sa tylko pytania na roznych forach dyskusyjnych i to bez
> zadnej konkretnej odpowiedzi albo tworzenie uruchamialnego linuxa.
>
> Czyli wracamy do poczatku.

No to wróć do google. Ja znalazłem tam komplet informacji niezbędnych do
zrobienia bootowalnego DOSa (z Win XP) oraz Linuxa. Dobrze jest też
zajrzeć do instrukcji posiadanego PenDrive - często dołączany do niego
program formatujący umożliwia sformatowanie go jako bootowalnego - mój
np. ma taką funkcję.