Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 22:32:47 MET

Też nie będę tego ciągnął, nie mówię że LG czy cokolwiek jest lepsze, ale w
skali np. małego sklepu w Polsce do którego idzie ktoś kupić nagrywarkę to
LG i LiteOn kupi od razu a Pioniera często musi zamówić.
Pioniera instaluje się w gotowych zestawach markowych producentów,
natomiast składaki robi się z tańszych części - które dominują w Polsce.
Może i mają czasami gorsze opinie ale jeśli coś działało 3 lata to pewnie
dalej będzie działać.

Nie była to jakaś znana afera, ale sam to widziałem jak robiłem w serwisie.
Parę lat temu Optimus dostarczał do biur poselskich nowe zestawy
komputerowe i jako serwis mieliśmy je instalować na swoim terenie.
Z dwudziestu paru monitorów Philipsa 15" chyba 3 doczekały jednego roku.
Większość padała po paru dniach - i były odsyłane do centrali.

> Co do stert zepsutego sprzętu: Czasy lampowych
> (i wcześniejszych technologicznie półprzewodnikowych)
> odbiorników radiowych mamy dawno za sobą i raczej
> producenci powinni dążyć do bezawaryjnej pracy
> produkowanych przez nich urządzeń. :)

I o to chodzi nam, konsumentom.

> Aby było jasne -- mnie jest obojętne, co inni ludzie
> kupują, :) ale wyrażam swoje zdanie o produktach LG. :)

Ja osobiście nie miałem z nimi problemów, większość znajomych korzysta z LG
i nie narzekają na awaryjność.