Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:04:50 MET

"PiterS" 1jtgp7z0x5b7l.hv9r8rlozvez$.dlg@40tude.net

> Jeśli czegoś sprzedaje się tysiące to i kupka z zepsutymi będzie wyższa niż
> u tego który sprzedaje setki. Czy markowy, czy LG lub LiteOn to każdy ma
> prawo się zepsuć i nic na to nie poradzisz - jeśli napęd jest poprawnie

Jak rozumiem -- Pioneer produkuje/sprzedaje pojedyncze
egzemplarze w odróżnieniu do LG i LiteOna. ;)

> zaprojektowany to odstetek zepsutych u jednych i drugich producentów będzie
> podobny. W miarę jak taki LG i LiteOn nabiera doświadczenia w tworzeniu
> nowego sprzętu to jest on coraz lepszy. Często i bardzo markowi producenci
> wypuszczają serię bubli - może znasz sprawę z dyskami IBM,

DTLA -- miałem. :)

> monitorami Philipsa?

Nie znam. Ale znam problem płyt wizyjnych -- protoplastów CD.
Otóż Philips, widząc że nie trafił, wymienił swoim klientom
gramowidy na magnetowidy VHS, pomysłodawcą których nie był.

-=-

Swego czasu IBM produkował najlepsze dyski (powszechnego
użytku) na świecie, poza tym jest raczej mocnym producentem
sprzętu komputerowego w ogóle, czego nie da się powiedzieć
ani o LiteOnie, ani o LG. :)

Temat kończę, bo swego czasu mój znajomy dowodził,
że Trabant jest lepszym samochodem od Mercedesa
i miał solidne argumenty w ręku, to znaczy wyniki
poważnych testów. :):):):)

Mnie jest obojętne, co inni ludzie kupują,
natomiast proponuję używanie rozumu. :)
Widziałem, jak wyglądają (od środka)
napędy Toshiby czy Hewletta Packarda
i widziałem wnętrzności LG. :)

Co do stert zepsutego sprzętu: Czasy lampowych
(i wcześniejszych technologicznie półprzewodnikowych)
odbiorników radiowych mamy dawno za sobą i raczej
producenci powinni dążyć do bezawaryjnej pracy
produkowanych przez nich urządzeń. :)

-=-

Aby było jasne -- mnie jest obojętne, co inni ludzie
kupują, :) ale wyrażam swoje zdanie o produktach LG. :)

E. :)