Re: Jak odzyskać wolne miejsce na dysku ?

Autor: vcarter <vcarter_at_os.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:01:20 MET

no coz widocznie sie z taka sytuacja nie spotkales ?
u kolegi gre tez instalowalem i tez raz blad wyskoczyl ... i tak samo mu 1gb
wcieło ...
kiedys jak mialem system win me to gdy kasowalem dane z SHIFTEM to dane sie
kasowaly ale miejsce na dysku sie nie zwalnialo - pozostal tylko format ...
Co najgorsze to gry instalowalem na dysku C i dlatego nie chcialbym uzywac
formatu bo system mam dopiero 10 dni i nie mam ochoty ponownie go instalowac