Re: Jak odzyskać wolne miejsce na dysku ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 18:13:15 MET

"vcarter" coa2da$1k4$1@nemesis.news.tpi.pl

> tak jak wyzej napisalem scandisk i windoctor nie pomogly - zadnych plikow
> zwiazanych z instalka nba nie ma na dysku - ale miejsca wolnego jest o 2,5
> GB za malo :(

Cudów nie ma, albo są. :)
(przecinek zamierzony i jest to cytat z Tomaka, Romka i Atomka)

W najgorszym wypadku skopiuj wszystko z tej partycji,
skasują ją (lub co najmniej sformatuj) załóż ponownie
i wgraj to, co tam było. :)

(w najgorszym wypadku -- choć mnie się nie chce wierzyć,
iż jest tak, jak napisałeś)

E. :)