Re: Jak odzyskać wolne miejsce na dysku ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:30:09 MET

"vcarter" coamfh$lrb$1@atlantis.news.tpi.pl

> no coz widocznie sie z taka sytuacja nie spotkales ?

Gdy czytam o problemach innych ludzi -- myślę,
jak mocno trzeba kombinować, aby coś takiego
uzyskać. :) Moje problemy (a stale testuję
najróżniejsze programy, które trzeba
instalować i później deinstalować, czyli
także nagrywać i kasować) ograniczają
się do niestabilnej pracy zimnego komputera
i złego styku na linii ;) RAM-reszta_złomu. :)
(co jakiś czas trzeba docisnąć listki do płyty)

Partycjami bawię się nieustannie i też nie ma, problemów.
(poza tym, że niektóre naprawiacze wykazują się nadgorliwością)

> u kolegi gre tez instalowalem i tez raz blad wyskoczyl ... i tak samo mu 1gb
> wcieło ...

Ja stale kontroluję ilość wolnego miejsca i mocno
dbam o to, aby mi nie odchodziło ono donikąd. :)
Jeżeli odejdzie -- uruchamiam reperowacze. :)

> kiedys jak mialem system win me to gdy kasowalem dane z SHIFTEM to dane sie
> kasowaly ale miejsce na dysku sie nie zwalnialo - pozostal tylko format ...

Format -- to nic strasznego. :)

> Co najgorsze to gry instalowalem na dysku C i dlatego nie chcialbym uzywac
> formatu bo system mam dopiero 10 dni i nie mam ochoty ponownie go instalowac

Mogłeś po prostu skopiować dwa katalogi (windows i program_files)
i kilka plików z pnia, partycję sformatować stosownie i katalogi
skopiować. :) Zapewniam, że to działa. :)

E. :)