Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 19:14:19 MET

Michal Bien wrote:
> ...nie obsluguje DAO RAW ;)

Nigdy nie był mi potrzebny. Bo niby do czego?

> Chcesz powiedzec ze wypaliles kilka tys plyt na TEJ SAMEJ
> nagrywarce i do tego x8?

Przesadziłem. ;} 1500-2000. Mniej więcej. W tym czasie (kupiłem ją, gdy
tylko weszła na rynek - nie pamiętam, kiedy to było, na pewno ponad 3 lata
temu) dwukrotnie musiałem czyścić laser - nagrywarka wolniej odczytywała
płyty, a szuflada wysuwała się z oporem. Tyle, że jej nie oszczędzałem -
do niedawna pełniła w moim PC także rolę CD-ROM-u.

> A Teac w tamtych czasach robil super solidne nagrywarki - zarowno
> mechanicznie jaki i optyka

Pamiętam - na cdrinfo.cdr nie było w tym okresie nikogo, kto nie polecałby
Teaca. Ale LG też jest chyba dość solidny, skoro przeżył tyle lat, w
dodatku do dziś działa cicho, a mechanizm nie ma luzów.

> - szklana w przciewienstwie do plastikowej LG.

Nie wiem czy to plastik. Wiem za to, że soczewka to malutkie oczko, a
głowica lasera ma metalową obudowę.

k,