Re: kończę rok pracy z Nortonem, czy warto przejść na Pandę?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 19:17:59 MET

Jeśli chodzi o Pandę 2004 to kupiłem sobie to do firmy gdzie na Celeronie
400 MHz chodzi jakby jej nie było - komp szybko się uruchamia, grupy
dyskusyjne i pocztę skanuje bardzo szybko, komputer też potrafi w rozsądnym
czasie przeskanować. Konieczna jest aktualizacja programu z internetu (ok
24 MB) bo ta wersja na CD nie była jeszcze najszybsza i pod WIN98 czasami
się wieszała (co jakiś czas dostępne są aktualizacje programu). Ponadto ma
częste aktualizacje baz wirusów - ściąga je nawet kilka razy dziennie. Na
swoim kompie używałem dotąd Nortona 2003 i z ulgą się go ostatnio pozbyłem.
U siebie teraz też mam już Pandę i uruchamiamnie/zamykanie XP trochę się
skróciło. Jeśli chodzi o skuteczność to wydaje mi się że Panda 2004
znacznie lepiej sobie radzi od Nortona 2003 - np. chodzenie po "dziwnych
stronach" parę razy zakończyło się informacją o unieszkodliwieniu wirusa co
przy Nortonie nie miało miejsca, trzeba było skanować całego kompa żeby coś
znaleźć.