kończę rok pracy z Nortonem, czy warto przejść na Pandę?

Autor: Borys Zarzycki <borzar_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 13:53:36 MET

Witam,
Za kilka tygodni kończę rok pracy z Nortonem - posiadam zestaw Norton Personal
Firewall 2004 wraz z Norton System Works 2004 zawierjacy anty-wirusa. Niestety
w całości pakiet Nortona dość mocno spowalnia mój komputer. Samo włączenie
WinXP zajmuje kilka minut, a i praca na tym komputerze przebiega niezbyt
szybko po zainstalowaniu Nortona. Jest to notebook HP z procesorem Pentium4
2,66 GHz i 192 MB RAMu. W pracy mam podobny notebook IBMa i pracuje się na nim
znacznie szybciej. Oczywiście w pracy firewall i anty-wirus są postawione na
serwerach ale różnica w szybkości jest naprawdę ogromna. Zastanawiam się zatem
nad zianą softu do skanowania anty wirusowego z fire-wallem. Dobre opinie ma
Panda. I teraz pytanie czy lepiej kupić wersję Antivirus Platinum 7.0 czy może
Platinum Internet Security? No i najważniejsze czy Panda też powoduje takie
spowolnienie systemu? A może doradzicie coś innego?
Pozdrawiam,
Borys