Re: Partition Magic i HDD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 18:06:07 MET

Użytkownik "Biotyt" <biotytUSUN-TEN-TEKST-Z-ADRESU-MAILOWEGO@go2.pl>
napisał w wiadomości news:cnlioq$2kt$1@nemesis.news.tpi.pl
> Niestety nie wiem w czym moze byc problem, prawdopodobnie sa bledy w
> PM. Sam mialem taki, rozwiazalem go usuwajac partycje i tworzac nowe
> partycje w Partition Magic z dyskietki startowej. Wtedy program ten
> obsluguje je jak najbardziej prawidlowo. Zauwazylem, ze inne programy
> tego typu widza wszystko bez problemu, a ten, o ktorym mowa, nie.

Być może wystarczy uruchomić BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com, zaznaczyć w opcjach "Use alternate
CHS" i wejść/wyjść z podglądu MBR przez Accept. PM niestety głupieje w
sytuacjach, w których inne, lepsze programy nie widzą żadnych problemów.

> Fajny programik lecz zauwazylem, ze nie radzi sobie czasem z
> partycjami utworzonymi w innych programach.

Dla mnie nie jest fajny, bo się wiesza. To program dla ryzykantów i to
wyłącznie do użytku domowego, gdzie utrata jakichś dupereli w rodzaju
mp-trójek nie zaboli. Radzę go unikać. Do poważniejszych zastosowań
zdecydowanie proponuję BootIt, ewentualnie na przykład Paragon Partition
Manager czy 7Tools Partition Manager, oba mają ciekawą umiejętność
dokańczania przerwanej nagle operacji.

/odpowiadając zmień px na pl/