Re: Canon IP 1000

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 14:52:23 MET

Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13@interia.pl> wrote :

> OK zaraz wysnujesz teorie, ze jeśli drukarka za 100 zl nie chce
> pracowac jako serwer sieciowy to jest uszkodzona fabrycznie.

zaden server sieciowy, nie daje sie zmapowac jako sieciowa, tz daje,
ale drukowanie powoduje jej zwis az do reinstalu - to jest
uszkodzenie

> Nie starasz sie nawet zrozumiec o czym ja pisze, tylko uparcie
> udawadniasz swoją teorie spisku. Jeśli *JA* nie pracuje i nie
> uzywam np. MAC-a to co mnie obchodzi, ze driver dla tego kompa
> jest zrypany w jakiejś drukarce. Pracuje na WinXP i jeśli te
> sterowniki dzialają poprawnie to jestem zadowolony - proste? Ty
> potrzebujesz sterowniki pod DOS

nieee, to jest sterownik do XP, w XP udostepnienie tej drukarki w
sieci = koniec pracy

>, to wybierasz taką, która ma je
> dobre

na pudelku nie ma inroformacji "ta drukarka ma zrypane drivery", nie
ma tez info "ta drukarka ma tusz 10ml" :D

Pozdrawiam.

--
RusH   //
 http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019