Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 09:32:34 MET

Dnia Sat, 27 Nov 2004 05:54:01 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> HAHAHA, driver jest ZLE napisany = drukarka jest sprzedawana uszkodzona
> fabrycznie

OK zaraz wysnujesz teorię, że jeśli drukarka za 100 zł nie chce pracować
jako serwer sieciowy to jest uszkodzona fabrycznie.
Nie starasz się nawet zrozumieć o czym ja piszę, tylko uparcie udawadniasz
swoją teorię spisku. Jeśli *JA* nie pracuję i nie używam np. MAC-a to co
mnie obchodzi, że driver dla tego kompa jest zrypany w jakiejś drukarce.
Pracuję na WinXP i jeśli te sterowniki działają poprawnie to jestem
zadowolony - proste? Ty potrzebujesz sterowniki pod DOS, to wybierasz
taką, która ma je dobre, kto inny musi patrzeć na co innego.
Z mojej strony EOT bo devil już pewnie tą drukarkę zdążył kupić ;)

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/