Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 23:26:22 MET

Dnia Sat, 27 Nov 2004 13:52:23 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> nieee, to jest sterownik do XP, w XP udostepnienie tej drukarki w
> sieci = koniec pracy

pisałeś, że pod DOS - zmieniasz zeznania ;)

> na pudelku nie ma inroformacji "ta drukarka ma zrypane drivery", nie
> ma tez info "ta drukarka ma tusz 10ml" :D

Na Canonach też pojemności tuszu nie podają ;)
Ale z tymi driverami to faktycznie przeginka - instalowałem ją pod XP bez
problemu, nawet nie wiedziałem, że takie problemy z starszymi systemami
ma.

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/