Re: kablowka osiedlowa

Autor: Darek <Obelus_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 10:53:39 MET

Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:co6lj0$194$1@ns.master.pl...
>w jaki sposob sprawdzic czy moj dostawca internetowy
> (osiedlowa siec kablowa) ogranicza ruch na sieci poprzez blokowanie portow
> ?
>
> czy sa do tego jakies programy ?

Poczytaj w umowie - jeżeli nic nie pisze to nic nie powinno blokować
okreslonych portów.

Jednak w mojej kablówce filtrują porty które generuja niepotrzebny ruch w
sieci LAN ! .. Reszta portów nie jest blokowana.

Jest też funkcja firewallu na modemie kablowym (ma to włączony każdy
uzytkownik ale można to sobie wyłaczyć) na następujące porty 137, 138, 139 i
445.