Re: Koncepcja na Barebone

Autor: Piotr <gizap_at_nospam.poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 10:08:30 MET

>Sam sobie odpowiedziałeś - do pracy poważnej ten komputer po prostu nie
>jest przeznaczony, do napisania CV czy wystukania wypracowania do szkoły
>TV wystarczy Podobnie jak do przeglądania stron internetowych.

Nie chodzi mi o wydajność tego kompa... Zresztą przecież na dziś dzień jest
ona wcale wystarczająca... Wsadzisz tam przecież współczesny procesor, pamięć,
dysk itp. i na takiej konfiguracji możesz przecież normalnie pracować - nie
tylko CV napisać... ;)
Chodzi mi bardziej o sposób zagospodarowania tego kompa w salonie... Sposób w
jaki można by go normalnie używać, podczas gdy jednocześnie byłby on 'domowym
centrum rozrywki' - wzmacniaczem, odtwarzaczem muzyki, filmów... ;)

Ale się czepiłem... ;) Ale chciałbym znaleźć jakiś sens tego rozwiązania... No
bo stawianie go w salonie, żeby tylko słuchać na nim muzyki i odtwarzać
wszelkich formatów filmy mija się z celem - przecież lepiej wieżę kupić...

Piotr

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl