Dobry Cooler??

Autor: Michał Goławski <cahir83_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 10:55:39 MET

Witam
Chcaiłbym się Was doradzić w kwestii chłodzenia procka. Kupilem sobie ostanio
nowego kompa:
plyta MSI K7N2 DELST2-FSR
procek Barton 2500+(ustawiłem go na szynie 200 i mnożnik 9,5 =cosik około 1890
Mhz - napięcie 1.7V)
Posiadam coolerka Spire FalconRock II(max 2300 rpm),temp. w win xp+sp1 to
około 37 C jak nic nie robię po włączeniu np winampa5 leci mi do około 51-53 C
, przy NFS2 do około 62 max 65 C(tak sądze z tego co zauważyłem). Cooler z
tego co zauważyliście nie jest zbyt dobry także prosiłbym was o radę w kwesti
wymiany na jakiś inny(szukałem trochę na necie ale niektóre radiatory są
strasznie duże i boję się że mi się nie zmieszczą).Interesuje mnie raczej
coolerki do 100zł. Sami przyznacie że temp trochę duża, także trzeba by coś z
tym zrobić (a może to mój procek zabardzo się przegrzewa??).Czujnik ciepła
znajduje się wewnątrz socketu.
P.S po wstawieniu lepszego chłodzenia chciałbym procka jeszce bardziej
podkręcić
Pozdrawiam