Re: Napiecia z zasilacza - chyba za niskie...

Autor: akanid <akanid_at_poczta.fm.spamingtrap>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 09:58:33 MET

> na tym przykładzie to ja się pytam czemu ten komp się jeszcze włącza ?? -/
> różnica 9,6V powinna być daleko poza tolerancją !?
>
> z jakiego to czujnika (na czym to jest czujnik) ??

idzie z czujnika na plycie odczytne SpeedFanem.
bios pokazuje tylko napiecia chyba 3 i nie pokazuje czy sa to +xV czy -xV.
jakby tego bylo malo to nie pokazuje 12V: 11,3V tylko 12V: OK. i hgw w koncu
jak z tymi napieciami jest.
wczoraj oddalem zasilacz na gwarancji i dzis maja dac mi nowy albo stary
oddadza jesli jest w porzadku.
a wtedy musze szukac usterki gdzie indziej :(

pozdrawiam
akanid