Re: Napiecia z zasilacza - chyba za niskie...

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 12:45:46 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2004 00:02:23 +0100, Akanid napisał(a):

> ja powaznie pytam... za niskie te napiecia sa czy nie? jak mi kompa
> spali to nowego nie kupie bo kasy nie mam tyle wiec musze myslec

Sie nie pytaj tylko idz do sklepu po nowa zasilke. :-) Nie ma co sie
zastanwiac, odpusc sobie codegeny, tracery, L&C itp. i jesli ma byc max.
tanio to najnizszym wymiarem kary bedzie Modecom 300GT lub GTF za ca.
100-120zl. Bedziesz mial cicha (w wypadku 300GT na prawie 100%, przy GTF
roznie bywa ale na pewno nie gorzej niz w codegenach itp) i pewena
elektrownie.

> zawsczasu. wobec tego prosze powiedz ca sadzisz o tych napiechach w
> normie duzo za niskie czy co czy jak. ladnie prosze o pomoc :) czy

No chyba sam zauwazyles ze sa za niskie. Nawet uwzgledniajac niedokladnosc
pomiaru z plyty glownej to one sa tragiczne.

> padniety zasilacz moze powodowac destabilizacje lracy kompa poprzez
> nagle i niespodziwane resety?

Resety calego kompa, dyskow - roznie. U mnie jak u sandera pierwszy
niedomagania Codegena zauwazyl dysk - Quantum Fireball.

> no i najwazniejse. jesli przyjdzie wymieniac to co kupić? oczywiscie
> najlepszy i najtanszy :). tak wiem nie da sie zbytnio tewgo pogodzic ale

jw. lub (niektorzy polecaja tu) Huntkeya.

> cos zeby bylo z zabezpieczeniem co by kompa nie usmazylo i mialo
> wystarczajaco duzo mocy aby obsluzyc mojego potworka :).

Oba to maja (przynajmniej producenci sie tym chwala)
300GT ma na peweno przeciwzwarciowe - niechcacy sprawdzilem ;-)

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]