Jak zapamietac wpinanie kabli?

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 23:28:11 MET

Nie zajmuje sie raczej skladaniem kompow, a problemy jakie z nimi
rozwiazuje sa raczej programowe. Ostatnio mialem do czynienia z pewnym
kompem, ktory nie reagowal na klawiature - jest o tym w jednym z moich
poprzednich postow (okazalo sie, ze klawiatura byla walnieta, a ja nie
mialem takiej z DIN2, zeby sprawdzic). Nie o tym chcialem jednak
pisac. Jako, ze komp z ktorym mialem do czynienia byl stary (patrz moj
poprzedni post) to trzeba bylo podpiac dwa COMy do MOBO no i nie
pamietalem jak maja byc tasmy (w ktora strone czerwony brzeg) - gosc w
pewnym sklepie w ktorym mieli tez takie stare kompy, mi pokazal, nie
szczedzac sobie zlosliwej uwagi i mi tym wjechal na ambicje :-P. Nie
przyszedlem sie tutaj wyplakac, a pisze to tylko tytulem wprowadzenia.
Chcialem Was prosic o podanie zasad jak zapamietac jak sie podpina
(ktora strona) tasmy i kable w starych plytach AT (porty, tasmy od
napedow, zasilanie plyty glownej AT) jak i w nowych ATX. Nie chcialbym
miec na przyszlosc takich glupich wpadek z takimi banalami.

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: IDEA: 508... (permission required)*
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**