Jak podpiac tego LEDa?

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 23:11:03 MET

Mam do czynienia z dosc starym komptem (plyta glowna AT) i pewien
problem z podpieciem diodki od zasilania. Ponizej przedstawiam jak sa
opisane poszczegolne piny (x oznacza brak pinu) - pomijam te od
glosniczka, ktore sa jeszcze przed tymi opisywanymi (nad GRN_LED):

X .
. . GRN_LED
. . PWR_LED
. . HDD_LED
. . RST
. . PWR_ON

Zaczne od dolu. Pierwszego (PWR_ON) nie podpinalem, bo zadnej wtyczki
nie bylo do tego, nastepne dwa podpialem i reset oraz diodka od HDD
dzialaja. Mam problem z wtyczka, ktora sie nazywa POWER LED. Wiem, ze
to wlasnie wtyczka od diodki od zasilania, tyle, ze jest ona inna niz
pozostale, bo mam trzy otwory, ale srodkowy jest wolny i tylko do
zewnetrznych sa podpiete kabelki. Probowalem na wszelkie sposoby na
pozostalych pinach i nie dziala. Moze macie jakies pomysly?

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: IDEA: 508... (permission required)*
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**