Re: Jak zapamietac wpinanie kabli?

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 23:40:36 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2004 23:28:11 +0100, poplecznik Rebelii Raph zeznał(a)
podczas tortur:

[cut]
> Chcialem Was prosic o podanie zasad jak zapamietac jak sie podpina
> (ktora strona) tasmy i kable w starych plytach AT (porty, tasmy od
> napedow, zasilanie plyty glownej AT) jak i w nowych ATX. Nie chcialbym
> miec na przyszlosc takich glupich wpadek z takimi banalami.

W większości pierwszy pin (czyli ten od czerwonej żyły) jest na płycie
oznaczony malutką 1 lub strzałką. Wot i cały fjuczer. Co do zasilania
płyty, to jeśli mnie pamięć nie myli w AT pomarańczowe kable idą do
środka. W ATX - wtyczka ma zapinkę a gniazdo zatrzask, więc wystarczy
spojrzeć.

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/