Problem z polskimi ogonkami - to chyba jednak Ta Grupa

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:58:12 MET

Witajcie!
Po wielu problemach zainstalowalam nowiutenki Win2000, na nieco starszym
dysku (3 miesiace, ale nie byl uzywany).
Moze ktos pamieta moje nudne pytania na temat dwoch systemow itp. Przyczyna
naglej instalacji drugiego OS-a, z mozliwoscia dostepu do pierwszego (WinME)
byl konieczne kontynuowanie pracy, miedzy innymi w programie graficznym.
Do niedawna udawalo mi sie bez problemow robic obrazki z tekastami, z
polskimi ogonkami. W pewnym momencie komputer zastrajkowal. Gdy chcialam
napisac "a" z ogonkiem, zaznaczal caly tekst, w przypadku "z" z kropka
otwieral okienko, itp. Moglam napisac jedynie 2 litery z ogonkami.
Probowalam odinstalowywac, naprawiac instalacje, itp. W koncu zainstalowalam
nowy dysk z nowym Win2000. Szybko zabralam sie za zalegla prace i
niespodzianka: tym razem nie dzialaja mi dwie litery, powodujac takie same
objawy! Co wiecej, moge je napisac na pliku graficznym uzywajac funkcji
HTML, ale efekt nie bedzie ten sam.

Moge pisac w Wordzie i innych programach. Oczywiscie, probowalam inne
czcionki.

Czy mozliwe, ze mam uszkodzona klawiature????

Na grupie ogonkowej pytalam, ale nikt nie odpowiedzial mi.

Program graficzny to Ulead PhotoImpact 8, po ang. WinMe i Win2000 po
szwedzku.

Dziekuje, magda