Re: Zasilacz FEEL 350watt

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:51:20 MET

> wpadł mi własnie w rece takowy zasilacz
> chciałem go przełozyc w mniejsza obudowe ale jak go
rozebrałem to
> ujrzałem w nim taki duzy transformator przytwierdzony do
gornej czesci
> obudowy i połaczony dwoma kablami z płytka PCB.
> moze mi ktos powiedziec co to jest i czy bez tego ten
zasilacz bedzie
> działał????
> pomozcie
Ten "transformator" to nic innego jak dlawik duzej mocy z
filtru wejsciowego zasilacza impulsowego. Mozesz go
zmostkowac i bedzie dzialac, ale powinien zostac bo caly ten
filtr sluzy do eliminacji harmonicznych napiecia
zasilajacego i lepszej pracy calego zasilacza.
Pozdrawiam
Simon