Re: Komputronik

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 22:07:33 MET

> No jeden z tańszych w polsce www.proline.pl ale o serwisie to lepiej w tej
> firmie nie mówić jeśli to mozna nazwać serwisem.

Miałem ostatnio kontakt, ehhh książkę możnaby napisać...
Przede mną facet pytał o zasilacz, myślałem, że padnę tak profesjonalizm
serwisanta tryskał na boki. Potem ja, chciałem po prostu wymienić płytkę do
mojego mobo bo jakoś się nie chciała czytać. Gostek spojrzał dziwnie na
mnie, zawołał do kolegi "Masz tam jakąś płytkę do Asusa P4C?", po czym
gostek krzyknął "mam" i prawie ją rzucając dał mi do ręki. Patrzę i mówię,
to jest płytka w wersji 50.x a ja mam 72.x. Facet zrobił dziwny gest i
powiedział "innej nie mamy". No to trudno, powiedziałem i poszedłem do
magazynu, gdzie sympatyczny, aczkolwiek milczący spoko koleś w milczeniu
wziął moją płytkę, poszedł na zaplecze, po 10 sekundach wrócił - jakby miał
naszykowaną - i wręczył mi nową płytkę, dokładnie taką samą, ale działającą.
Brawo Pan z magazynu, a Pan serwisant bleeeeee ;-) Ale ceny jak już coś mają
u siebie po prostu superrrr. Action w hurcie takich nie ma! ;-P

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 3GHz 512/800HT 512 DDR400 NEC E700 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]