Re: Czy oplaci sie podkrecic procka?

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:00:45 MET

Paweł napisał(a):

> Chcialbym jednak podkrecic znow procka, ale tym razem bez niespodzianek. Jak
> to zrobic? Czy wystarczy dokupic chlodzenie na kosci RAMu? Co zrobic aby
> dzwiek nie zanikal?
> I czy ktos z Was, szanowni grupowicze, ma podobna konfiguracje komputera i
> czy probowal tez podkrecac? Z jakim rezultatem?

procesor opłaca się podkręcać jeśli ma się niski mnożnik wtedy ciągniesz
FSB mocno w górę tyle ile fabryka dała, i dzięki temu kręcisz nie tylko
procka...zakładam że masz dobrą pamięć, dobrą pastę termoprzewodzącą,
duży radiator i dobry cooler na nim, podczas podkręcania może warto coś
nałożyć też na samą pamięć czy chipset ?

a może warto zainwestować też w inne komponenty ?
może nowy lepszy wydajniejszy dysk? albo raid z takich dysków?
Seagate'y na SerialATA wychodzą bardzo optymalnie...dyski od zawsze były
  bardzo wąskim gardłem...

człowieku 2.4GHz to naprawde dużo...nawet na takiego DOOM3

podejrzewam że wymiana karty graficznej na lepszą by pomogła bardziej w
takiej grze niż bonus w postaci MHz na procku

zresztą nie wiem do czego używasz komputera...

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl